REZULTATELE FINALE
ALE CONCURSULUI DIN DATA DE 12.10.2023
Având în vedere prevederile art. 56 alin. (3) din Hotărârea Guvernului României nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, comisia de concurs comunică următoarele rezultate finale:
REZULTATELE PROBEI INTERVIU
Borderou de notare a rezultatului obținut de către candidat în urma susținerii interviului organizat în data de 17.10.2023
Având în vedere prevederile art. 47 alin. (3) din Hotărârea Guvernului României nr. 1336/2022 pentru
aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din
sectorul bugetar plătit din fonduri publice, comisia de concurs comunică următorul rezultat al probei interviului:
CONCURSURI / RECRUTARE
HUB Cultural mARTA ARAD
Nr. 38/21.09.2023
HUB Cultural mArta Arad organizează în data de 12.10.2023, ora 11:00, concurs de recrutare în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată a următoarelor funcţii vacante în regim contractual din cadrul HUB Cultural mArta Arad.
Compartimentul Resurse Umane, Salarizare
Funcție: Referent, gradul profesional debutant, nivelul studiilor: Superioare
Condiţii specifice pentru ocuparea funcţiei de execuție vacante, în regim contractual de referent, gradul profesional debutant în cadrul Compartimentului Resurse Umane, Salarizare:
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
- vechime în muncă necesară exercitării funcției contractuale: nu este cazul.
Precizăm faptul că durata normală a timpului de lucru pentru funcția contractuală de execuție vacantă de referent, gradul professional debutant din cadrul Compartimentului Resurse Umane, Salarizare este de 8 ore pe zi și de 40 de ore pe săptămână.
Bibliografia și tematica
pentru organizarea concursului de ocupare prin recrutare a unui post vacant de referent grad profesional debutant, nivelul studiilor S, de la Compartimentul Resurse Umane, Salarizare, din cadrul HUB Cultural mARTA, serviciul public de interes local de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad
- Bibliografia
- Constituţia României, republicată în Monitorul Oficial nr. 767/2003;
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată în Monitorul Oficial nr. 326/2013, cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, în Monitorul Oficial nr. 166/2014, cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, publicată în Monitorul Oficial nr. 555/2019: Partea I, Dispoziţii generale, Partea a III–a, Administraţia publică locală, Titlul I – Dispoziţii generale, Titlul V – Autorităţile administraţiei publice locale: Cap. I – Dispoziţii generale, Cap. III – Consiliul Local, Cap. IV – Primarul, Cap. VIII – Actele autorităţilor administraţiei publice locale, Partea a VI-a, Titlul III, Cap. I, Cap. III, Cap. IV și Cap. V.
- Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 118/2006 privind înfiinţarea, organizarea şi desfăşurarea activităţii aşezămintelor culturale, cu modificările și completările ulterioare, publicată în Monitorul Oficial nr. 1038/2006.
- 6. Legea nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 492 din 28 iunie 2017
- Codul Muncii aprobat prin Legea nr. 53/2003, republicată, cu modificările și completările ulterioare, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 345 din 18 mai 2011
- Tematica
- Reglementări privind principiile generale de organizare a statului, drepturile, libertăţile şi îndatoririle fundamentale ale cetăţenilor.
- Reglementări privind respectarea demnităţii umane, protecţia drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale omului, prevenirea şi sancţionarea formelor de discriminare.
- Reglementări privind măsurile pentru promovarea egalităţii de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, în vederea eliminării tuturor formelor de discriminare bazate criteriul de sex.
4. Reglementări privind administraţia publică locală. - Reglementări privind organizarea și funcționarea așezămintelor culturale.
- Reglementări privind legislația muncii și salarizarea personalului plătit din fonduri publice.
Compartimentul Colecție Muzeală
Funcție: Referent, gradul profesional IA, nivelul studiilor: Superioare
Condiţii specifice pentru ocuparea funcţiei de execuție vacante, în regim contractual de referent GP IA în cadrul Compartimentului Colecție Muzeală:
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
- vechime în muncă necesară exercitării funcției contractuale: minimum 7 ani;
Precizăm faptul că durata normală a timpului de lucru pentru funcția contractuală de execuție vacantă de referent, GP IA din cadrul Colecție Muzeală este de 8 ore pe zi și de 40 de ore pe săptămână.
Bibliografia și tematica
pentru organizarea concursului de ocupare prin recrutare a unui post vacant de referent gradul profesional IA, nivelul studiilor S, de la Compartimentul Proiecte, Compartimentul Colecție Muzeală și Compartimentul Achiziții Publice din cadrul HUB mARTA, serviciul public de interes local de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad
- Bibliografia
- Constituţia României, republicată în Monitorul Oficial nr. 767/2003;
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată în Monitorul Oficial nr. 326/2013, cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, în Monitorul Oficial nr. 166/2014, cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, publicată în Monitorul Oficial nr. 555/2019: Partea I, Dispoziţii generale, Partea a III–a, Administraţia publică locală, Titlul I – Dispoziţii generale, Titlul V – Autorităţile administraţiei publice locale: Cap. I – Dispoziţii generale, Cap. III – Consiliul Local, Cap. IV – Primarul, Cap. VIII – Actele autorităţilor administraţiei publice locale, Partea a VI-a, Titlul III, Cap. I, Cap. III, Cap. IV și Cap. V.
- Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 118/2006 privind înfiinţarea, organizarea şi desfăşurarea activităţii aşezămintelor culturale, cu modificările și completările ulterioare, publicată în Monitorul Oficial nr. 1038/2006.
- Ordinul nr 2883/2003 pentru aprobarea Normelor metodologice privind desfăşurarea activităţilor specifice aşezămintelor culturale, publicat în Monitorul Oficial nr. 20 din 12 ianuarie 2004
- Legea nr. 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, publicată în Monitorul Oficial nr. 938/2006;
- Ordonanța Guvernului nr. 129/2000, privind formarea profesională a adulţilor, republicată în Monitorul Oficial al României nr. 110 din 13 februarie 2014, cu modificările și completările ulterioare.
- Tematica
- Reglementări privind principiile generale de organizare a statului, drepturile, libertăţile şi îndatoririle fundamentale ale cetăţenilor.
- Reglementări privind respectarea demnităţii umane, protecţia drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale omului, prevenirea şi sancţionarea formelor de discriminare.
- Reglementări privind măsurile pentru promovarea egalităţii de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, în vederea eliminării tuturor formelor de discriminare bazate criteriul de sex.
4. Reglementări privind administraţia publică locală. - Reglementări privind organizarea și funcționarea așezămintelor culturale.
- Reglementări privind protecția monumentelor istorice și regimul juridic aplicabil acestora.
- Reglementări generale privind educaţia permanentă şi formarea profesională continuă de interes comunitar în afara sistemelor formale de educaţie.
Compartimentul Administrativ
Funcție: Referent, treaptă profesională IA, nivelul studiilor: Medii
Condiţii specifice pentru ocuparea funcţiei de execuție vacante, în regim contractual de referent TP IA în cadrul Compartimentului Administrativ:
- studii medii, atestate cu diplomă de bacalaureat;
- vechime în muncă necesară exercitării funcției contractuale: minimum 7 ani;
Precizăm faptul că durata normală a timpului de lucru pentru funcția contractuală de execuție vacantă de referent, TP IA din cadrul Compartimentului Administrativ este de 8 ore pe zi și de 40 de ore pe săptămână.
Bibliografia și tematica
pentru organizarea concursului de ocupare prin recrutare a unui post vacant de referent, treaptă profesională IA, nivelul studiilor M, de la Compartimentul Administrativ din cadrul HUB mARTA, serviciul public de interes local de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad
- Bibliografia
- Constituţia României, republicată în Monitorul Oficial nr. 767/2003;
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată în Monitorul Oficial nr. 326/2013, cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, în Monitorul Oficial nr. 166/2014, cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, publicată în Monitorul Oficial nr. 555/2019: Partea I, Dispoziţii generale, Partea a III–a, Administraţia publică locală, Titlul I – Dispoziţii generale, Titlul V – Autorităţile administraţiei publice locale: Cap. I – Dispoziţii generale, Cap. III – Consiliul Local, Cap. IV – Primarul, Cap. VIII – Actele autorităţilor administraţiei publice locale, Partea a VI-a, Titlul III, Cap. I, Cap. III, Cap. IV și Cap. V.
- Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 118/2006 privind înfiinţarea, organizarea şi desfăşurarea activităţii aşezămintelor culturale, cu modificările și completările ulterioare, publicată în Monitorul Oficial nr. 1038/2006.
- Ordinul nr. 600/2018 al Secretariatului general al Guvernului privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităţilor publice, publicat în Monitorul oficial nr. 387 din 7 mai 2018
- Hotărârea Guvernului nr. 1.269/2021 privind aprobarea strategiei naționale anticorupție 2021-2025 și a documentelor aferente acesteia, publicată în Monitorul oficial nr. 1218 din 22 decembrie 2021
- Legea nr 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare, publicată în Monitorul oficial nr. 663 din 23 10 2001
- Ordonanta Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările și completările ulterioare, publicată în Monitorul oficial nr. 84 din 01.02.2002
- Legea nr. 16/1996, Legea arhivelor naţionale, republicată, publicată în: Monitorul oficial nr. 293 din 22 aprilie 2014, cu modificările și compeltările ulterioare.
- Tematica
- Reglementări privind principiile generale de organizare a statului, drepturile, libertăţile şi îndatoririle fundamentale ale cetăţenilor.
- Reglementări privind respectarea demnităţii umane, protecţia drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale omului, prevenirea şi sancţionarea formelor de discriminare.
- Reglementări privind măsurile pentru promovarea egalităţii de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, în vederea eliminării tuturor formelor de discriminare bazate criteriul de sex.
4. Reglementări privind administraţia publică locală. - Reglementări privind organizarea și funcționarea așezămintelor culturale.
- Reglementări privind standardele și documentele necesare aferente Codul controlului intern managerial al entităţilor publice
7.Reglementări privind organizarea arhivelor.
- Reglementări privind implementarea strategiei naționale anticorupție.
- Reglementări privind liberul acces la informaţiile de interes public.
10 Reglementări privind soluționarea petițiilor.
Compartimentul Achiziții Publice
Funcție: Referent, gradul profesional IA, nivelul studiilor: Superioare
Condiţii specifice pentru ocuparea funcţiei de execuție vacante, în regim contractual de referent GP IA în cadrul Compartimentului Achiziții Publice:
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
- vechime în muncă necesară exercitării funcției contractuale: minimum 7 ani;
Bibliografia și tematica
pentru organizarea concursului de ocupare prin recrutare a unui post vacant de referent gradul profesional IA, nivelul studiilor S, de la Compartimentul Proiecte, Compartimentul Colecție Muzeală și Compartimentul Achiziții Publice din cadrul HUB mARTA, serviciul public de interes local de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad
- Bibliografia
- Constituţia României, republicată în Monitorul Oficial nr. 767/2003;
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată în Monitorul Oficial nr. 326/2013, cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, în Monitorul Oficial nr. 166/2014, cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, publicată în Monitorul Oficial nr. 555/2019: Partea I, Dispoziţii generale, Partea a III–a, Administraţia publică locală, Titlul I – Dispoziţii generale, Titlul V – Autorităţile administraţiei publice locale: Cap. I – Dispoziţii generale, Cap. III – Consiliul Local, Cap. IV – Primarul, Cap. VIII – Actele autorităţilor administraţiei publice locale, Partea a VI-a, Titlul III, Cap. I, Cap. III, Cap. IV și Cap. V.
- Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 118/2006 privind înfiinţarea, organizarea şi desfăşurarea activităţii aşezămintelor culturale, cu modificările și completările ulterioare, publicată în Monitorul Oficial nr. 1038/2006.
- Ordinul nr 2883/2003 pentru aprobarea Normelor metodologice privind desfăşurarea activităţilor specifice aşezămintelor culturale, publicat în Monitorul Oficial nr. 20 din 12 ianuarie 2004
- Legea nr. 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, publicată în Monitorul Oficial nr. 938/2006;
- Ordonanța Guvernului nr. 129/2000, privind formarea profesională a adulţilor, republicată în Monitorul Oficial al României nr. 110 din 13 februarie 2014, cu modificările și completările ulterioare.
- Tematica
- Reglementări privind principiile generale de organizare a statului, drepturile, libertăţile şi îndatoririle fundamentale ale cetăţenilor.
- Reglementări privind respectarea demnităţii umane, protecţia drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale omului, prevenirea şi sancţionarea formelor de discriminare.
- Reglementări privind măsurile pentru promovarea egalităţii de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, în vederea eliminării tuturor formelor de discriminare bazate criteriul de sex.
4. Reglementări privind administraţia publică locală. - Reglementări privind organizarea și funcționarea așezămintelor culturale.
- Reglementări privind protecția monumentelor istorice și regimul juridic aplicabil acestora.
- Reglementări generale privind educaţia permanentă şi formarea profesională continuă de interes comunitar în afara sistemelor formale de educaţie.
Precizăm faptul că durata normală a timpului de lucru pentru funcția contractuală de execuție vacantă de referent, GP IA din cadrul Compartimentului Achiziții Publice este de 8 ore pe zi și de 40 de ore pe săptămână.
Condițiile de participare la concurs, bibliografiile, tematicile și atribuțiile prevăzute în fișele de post se afișează și la avizierul instituției.
Relaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon: 0731518783; – persoană de contact – secretar comisie de concurs.
Condiţii generale:
Candidatul:
- a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b ) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
- c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr.53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
- e) îndeplineşte condiţiile de studii și condițiile de vechime în specialitate necesare ocupării postului;
- f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanităţii, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
- g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
Calendarul de desfășurare a concursului:
- data limită de depunere a dosarelor de concurs este 04.10.2023, ora 16:00;
- selecţia dosarelor de înscriere: în termen de maximum 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a dosarelor: 05.10.2023-06.10.2023;
- rezultate selecție dosare: în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului prevăzut pentru selecția dosarelor de concurs: 09.10.2023;
- proba scrisă – programată în data de 12.10.2023, ora 11:00 la sediul instituției situat în mun. Arad, Piața George Enescu nr.1, ap.3;
- interviu – programat în data de 17.10.2023 la ora 13:00 la sediul instituției situat în mun. Arad, Piața George Enescu nr.1, ap.3;
Interviul va fi susţinut numai de candidaţii care au obţinut la proba scrisă minimum 50 de puncte.
Notarea probei scrise şi a interviului se face în termen de maximum o zi lucrătoare de la finalizarea fiecărei probe;
Rezultatele probei scrise și a interviului se afișează în termen de o zi lucrătoare de la data finalizării fiecărei probe;
După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, proba scrisă şi interviu, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data afişării rezultatului probei scrise şi a interviului, sub sancţiunea decăderii din acest drept;
Rezultatele contestațiilor se afișează în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor;
Rezultatele finale se afişează la sediul instituţiei, precum şi pe pagina de internet a acesteia, în termen de maximum o zi lucrătoare de la data afișării rezultatelor soluționării contestațiilor pentru ultima probă.
Proba scrisă constă în redactarea unei lucrări și/sau în rezolvarea unor teste grilă din bibliografia și tematica anunţată în prezenţa comisiei de concurs, conform Hotărârii Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.
- Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:
- a) formularul de înscriere se pune la dispoziția candidaților de către Compartimentul Resurse Umane, Salarizare sau se poate descărca de pe site-ul instituției: hubmarta.ro;
- b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
- c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
- d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
- e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă solicitate pentru ocuparea postului;
- f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
- g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
- h) curriculum vitae, model comun european.
(2) Modelul orientativ al adeverinţei menţionate la alin. (1) lit. e) este prevăzut în anexa nr. 3 din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice sau se poate descărca de pe site-ul instituției: www.primariaarad.ro;
(3) Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
(4) Persoanele cu dizabilități au dreptul de a participa la concursurile de angajare pentru ocuparea funcțiilor contractuale pentru care îndeplinesc condițiile generale și specifice de participare stabilite în anunț;
(5) Candidații cu dizabilități au dreptul de a fi însoțiți pe durata probelor de concurs de către un însoțitor sau de către asistentul personal.
(6) Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b) – e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut la alin. (3) se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea “conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.
(7) Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
(8) Dosarele se vor depune la sediul instituției situat în Municipiul Arad, Piața George Enescu nr.1, ap.3 – Compartimentul Resurse Umane, Salarizare din cadrul HUB Cultural mArta ARAD sau pot fi transmise de candidaţi prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică sau platformele informatice ale instituţiei publice în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului de concurs.
(9) În situaţia în care candidaţii transmit dosarele de concurs prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică sau platformele informatice ale instituţiei publice, candidaţii primesc codul unic de identificare la o adresă de e-mail comunicată de către aceştia şi au obligaţia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs desemnat din cadrul Compartimentul Resurse Umane, Salarizare cu documentele prevăzute la alin. (1) lit. b) – e) în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării probei scrise, după caz, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de angajare.
(10) Transmiterea documentelor prin poşta electronică sau prin platformele informatice ale autorităţilor sau instituţiilor publice se realizează în format pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă.
(11) Nerespectarea prevederilor alin. (7) şi (9), după caz, conduce la respingerea candidatului.
(12) Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilităţi poate înainta comisiei de concurs în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului de concurs propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.